CĂSUŢA POŞTALĂ PRIVATĂ

Primim corespondenţa ta,
              Oricând nu o poţi prelua !


CONDIŢII GENERALE

1. Contractul de închiriere de căsuţă poştală se va încheia la solicitatarea clientului prin formularul de comandă.

2. Clientul va furniza datele sale reale şi date de contact valide. Nerespectarea acestei condiţii duce la rezilierea automata a contractului.

3. Clientul va prezenta documente de identificare la încheierea contractului (carte de identitate pentru persoane fizice şi CUI pentru persoane juridice+cartea de identitate a reprezentantului persoanei juridice, care şi încheie contractul în numele societăţii).

4.Dacă clientul numeşte un împuternicit pentru ridicarea corespondenţei ne va prezenta şi împuternicirea pentru acesta, scrisă de mâna lui (pentru persoane juridice şi ştampilată) + cartea de identitate a cestuia. În acest caz atât clientul cât şi împuternicitul pot ridica corespondenţa.

5. Ridicarea corespondenţei se face în termen de maxim 3 zile de la expirarea contractului, altfel, abonamentul prelungindu-se cu încă o lună, iar clientul va trebui să plătească datoria înainte de a-şi primi corespondenţa. Continuarea neridicării corespondenţei va îndatora clientul succesiv cu câte o lună începând tot cu a 4-a zi de la încheierea lunii precedente.

6. Dacă au trecut 3 luni de la finalizarea contractului şi nu se poate lua legătura cu clientul corespondenţa se returnează trimiţătorilor cu plata la livrare, iar clientul ne va rămâne dator cu suma cuvenita pe 3 luni.

7.Ridicarea corespondenţei poate fi făcută:

-personal, de către client sau împuternicitul său

-transmitere prin Poşta Română/curier rapid (la alegerea clientului) către client/împuternicitul său la adresa stabilită prin contract.

8. Costul ridicării/trimiterii corespondenţei  este suportat de către client.

9. Dacă clientul mai are datorii faţă de noi acestea se pot recupera direct la ridicarea corespondenţei personal ori în sistem ramburs la trimiterea corespondenţei.

10.Datorii pot să apară pentru:

-întârzierea în ridicarea corespondenţei peste termenul fixat la pct.5

- preluarea de corespondenţă peste capacitatea căsuţei poştale închiriate, cu acordul prealabil al clientului (de exemplu, căsuţa este închiriată pentru 10 plicuri şi sosesc 50, sau sosesc şi colete la o căsuţă închiriată doar pentru plicuri, sau la o căsuţă închiriată pentru colete medii soseşte şi unul mare). Depăşirea capacităţii căsuţei cu cel puţin 1 unitate de corespondenţă duce la perceperea abonamentului superior aferent depăşirii.

 

Copyright 2011 SC MELL-OTTI BUSINESS SRL
casuta postala privata, casute postale private, inchiriere casuta postala, inchirieri casute postale